
Uvođenje 100% reciklirane ambalaže (rPET) i ostalih oblika ekološki prihvatljivijih pakiranja jedan je od ciljeva i Fortenova grupe, koja je na tržište izbacila bočice Jana izvorske vode od 100% reciklirane plastike.
Od 1950-ih godina do danas proizvedeno je više od 8,3 milijarde tona plastike, a od toga je tek oko deset posto reciklirano. Riječ je o poražavajućim brojkama koje, naravno, imaju utjecaj i na zagađenje okoliša u kojem živimo. Stoga je potrebno djelovati, a velike kompanije iz FMCG, ali i drugih industrija mogu na te brojke djelovati uvođenjem ambalaže od 100% reciklirane plastike.
Uvođenje 100% reciklirane ambalaže (rPET) i ostalih oblika ekološki prihvatljivijih pakiranja jedan je od ciljeva i Fortenova grupe, koja je na tržište izbacila bočice Jana izvorske vode od 100% reciklirane plastike. Takav potez stavlja ih u poziciji stvaratelja nekih novih vrijednosti i lidera promjena, koje dugoročno mogu posvijestiti ovaj važan problem i potrošače usmjeriti održivim brendovima.
Kako govori izvršni direktor proizvodnje, razvoja i kvalitete Grupe pića unutar Fortenova grupe Marinko Pleština, nova Janina boca napravljena je od 100% reciklirane plastike koja proizlazi iz procesa kružne reciklaže. Dodaje kako je dobra strana reciklirane plastike i to što se pri proizvodnji rPET-a iz plastičnog reciklata smanjuje emisija CO2 za 78% na godišnjoj razini u odnosu na količinu koju dobivamo pri proizvodnji predoblika, odnosno PET materijala iz novih sirovina.
“Recikliranje i korištenje rPET-a naša je misija, želja i strategija, a uskoro će biti i zakonska obaveza. Našu predanost tome ističemo znakom Going green koji možete pronaći na našim proizvodima”, istaknuo je Pleština.
Jana želi biti ambasador prirode, a ovaj potez dijelom je i kampanje “Iz poštovanja prema prirodi” koja je usmjerena zaštiti okoliša. Osim uvođenja 100% reciklirane boca, svi glavni brendovi Grupe pića uvode PET ambalažu smanjene težine. Tako će Grupa pića smanjiti količinu plastike za 640 tona, a emisiju CO2 za oko 9%.
Photo by: Jana, PR