U kolekciji se nalaze tri lutke čija su tijela izrađena od 90% recikliranih plastičnih dijelova i igraća garnitura Beach Shack s dodacima koji su također izrađeni od reciklirane plastike
Američka multinacionalna kompanija Mattel, specijalizirana za proizvodnju igračaka, novim potezom odlučila je doprinijeti važnosti očuvanja okoliša i biti glas koji će potaknuti i ostale proizvođače na takav potez. Nadajući se da će angažirati djecu i mlade u podršci zelenoj budućnosti, nedavno su najavili novu liniju lutaka pod nazivom Barbie Loves the Ocean – prvu takve vrste napravljenu od reciklirane plastike iz oceana. Poznatoj lutki tako je pružen održivi i ekološki prihvatljiv makeover.
U kolekciji se nalaze tri lutke čija su tijela izrađena od 90% recikliranih plastičnih dijelova i igraća garnitura Beach Shack s dodacima koji su također izrađeni od reciklirane plastike. Cijena kolekcije varira od 9,99 do 19,99 američkih dolara, ai z tvrtke poručuju da se društvena namjena utkana u kolekciju poklapa s ciljem postizanja 100% recikliranih proizvoda na biološkoj bazi do 2030. godine.
Predsjednik i glavni operativni direktor Richard Dickson naglasio je važnost namjenskih marki koje potiču potrošače na savjesno ponašanje i očuvanje okoliša, a uz novu liniju lutaka održivost se promovira kroz program ”Forest Stewardship Council” i kampanju ”The Future of Pink is Green”. Cilj programa je postizanje 95% recikliranih proizvoda kao i pakiranja od papira i drvnih materijala, dok kampanja, uz prepoznatljivu ružičastu boju, nastoji promovirati i zelenu koja se povezuje sa zaštitom okoliša i planete te na taj način educirati djecu i mlade o važnosti održivosti i brige za okoliš. U svom priopćenju naglasio je da ozbiljno shvaćaju odgovornost i nastavljaju činiti sve u svrhu osiguranja svijeta s boljim potencijalima za buduće generacije.
Eko vloggerica
Uz sve navedeno, tvrtka planira lansirati novu epozodu Barbie Vlogger i predstaviti ograničenu seriju narukvica 4ocean x Barbie. Epizoda koja će biti lansirana i prikazana na You tube-u pod naslovom ”Barbie shares how we can protect planet” prikazat će popularnu lutku kako razgovara s obožavateljima i kroz razgovor ih nastoji educirati o brizi za planet.
Za ružičaste narukvice izrađene od recikliranih materijala zaslužni su obrtnici s Balija, a za svaku prodanu 4ocean je obećao povući jedan kilogram smeća iz plovnih puteva oceana, rijeka i obalnih područja. Time planiraju potaknuti mlađe generacije na odgovorno ponašanje i educirati ih o pravilnom gospodarenju otpadom.
Objašnjavajući pozadinu pokrenutih inicijativa, Lisa McKnight, globalna voditeljica Barbie&Dolls u tvrtki, naglasila je važnost pokretanja navedenih projekata osmišljenih da bolje odražavaju svijet u kojem djeca odrastaju: ”Mi smo strastveni u iskorištavanju opsega i dosega naše globalne platforme kako bismo nadahnuli djecu da budu dio promjene koju žele vidjeti u svijetu”, poručila je.
Kontinuitet u podizanju svijesti
Ovo nije prvi put da Mattel koristi svoju prepoznatljivu platformu u svrhu podizanja razine svijesti. Prije tri godine, tvrtka je predstavila liniju lutaka u sklopu serije ”Inspiring women” u kojoj su lansirali rodno neutralne lutke, lutke s različitim fizičkim karakteristikama i lutke nadahnute američkim izborima, a u travnju 2020. godine su akcijskim figurama odali počast pojedincima koji su bili na prvoj crti obrane od pandemije koronavirusa.
Borbu protiv plastičnog otpada nadopunjuje i Mattel Playback, program koji se bazira na povratu proizvoda. Naime, u sklopu istog prihvaćaju neželjene igračke za ponovnu upotrebu u budućim proizvodima. Ovime je tvrtka, potaknuta zabrinutošću potrošača zbog plastičnog otpada, jasno postavila ciljeve za budućnost proizvodnje i put prema korištenju materijala koji se mogu reciklirati.