Mattel je u travnju ove godine predstavio Matchbox Tesla Roadster, svoje prvo lijevano igraće vozilo izrađeno od 99 posto recikliranih materijala i certificirano kao ugljično neutralno.
Igračke su danas mahom od plastike, a nerijetko nakon odigrane uloge završavaju na otpadu te se otpadom na koncu i klasificiraju. Svaka industrija je direktni ili neposredni zagađivač, a to znači da prostora za postavljanje dobrih temelja održive ekologije uvijek ima.
Dobri koncepti
Nedavno se tu nametnula i tvrtka Mattel, a oni su svojim primjerom pokazali da se može i da je najveća revolucija upravo u dobro promišljenim konceptima.
Mattel., Inc. vodeća je svjetska tvrtka za igračke koja je s inovativnim proizvodima poput Barbie lutki, Hot Wheels i Matchbox brenda autića ili UNO društvene igre prepoznata diljem svijeta. Jedni su od lidera promjena, stoga ne čudi što su u svoje ciljeve postavili da do 2030. u svojim proizvodima i pakiranjima integriraju 100 posto materijala koji je recikliran, pogodan za reciklažu ili je od plastičnih materijala na biološkoj osnovi.
Da bi ilustrirao ove principe, Mattel je u travnju ove godine predstavio Matchbox Tesla Roadster, svoje prvo lijevano igraće vozilo izrađeno od 99 posto recikliranih materijala i certificirano kao ugljično neutralno.
“Od početka modernog lijevanog automobila prije gotovo 70 godina, Matchbox koristi dizajn i inovacije kako bi kroz igru povezao djecu sa stvarnim svijetom oko njih”, rekao je globalni šef vozila u Mattelu Roberto Stanichi.
Ekološka nota igre
Igraći automobil se nalazi u setu i izrađen je u najvećem postotku od cinka i plastike. Taj jedan posto koji upada u oči otpada na nereciklirani nehrđajući čelik.
Cilj igračke je novu generaciju podučiti manirima ekološkog življenja pa je čak i sam koncept igraćeg seta s ekološkom notom. Igraći set s Tesla Roadsterom naglasak će između ostalog staviti i na ekološke stanice za punjenje.
Ova inovativna igračka bit će dostupna od 2022. godine te će doći u ambalaži izrađenoj od papira i drvenih vlakana.
“Matchbox se obvezuje da će koristiti 100% reciklirane, reciklirajuće ili plastične materijale na biološkoj osnovi kako bi sudjelovao u rješavanju ekoloških problema s kojima se danas suočavamo, te osnažiti sljedeću generaciju obožavatelja Matchbox-a koji će nam pomoći u usmjeravanju ka održivoj budućnosti”, zaključio je Robero Stanichi iz Mattela.
Igračke su one kojima djeca prvi put u životu stimuliraju stvarne životne situacije, a ponuditi igračku koja stimulira održivost može značiti samo kretanje u smjeru promjena. Nositelji istih će u tom slučaju biti upravo oni koji će sljedeće godine prvi put ovu igračku uzeti u ruke.
Foto: Mattel, press
Imate dodatnih pitanja?
Naišli ste na nepravilnosti u tekstu?
Javite nam se na info@oro.hr!