Baš kao što to rade i najveći brendovi i TEJE će se publici predstaviti kolekcijama – nastojeći tako pokazati da second-hand može biti itekako trendi.
Da ljudi vole kupovati online to već znaju i ptičice na grani, a od sada će online moći zaviriti i u second-hand kutak pod imenom TEJE.
TEJE su potpuno novi brend koji će se baviti prodajom second-hand odjeće, a svojoj publici predstavile su se na društvenoj mreži Instagram.
Baš kao što to rade i najveći brendovi i TEJE će se publici predstaviti kolekcijama – nastojeći tako pokazati da second-hand može biti itekako trendi. Iza brenda stoje Maja Krištafor i Nikolina Šiljeg, a u odluci da baš ovog ljeta pokrenu second-hand trgovinu ohrabrila ih je i popularnost 80-tih i 90-tih, čime na ulicama viđamo sve više vintage komada – od traperica, torbi, traper jakni i sakoa.
Kako navode osnivačice brenda, spora moda postaje ekološka nužnost te je takav koncept potrebno snažnije prigrliti i svakako mu dati novu dimenziju.
Stoga veseli reći da TEJE osim ekološkog momenta imaju i onaj za osnaživanje žena, a inspiracija za naziv brenda došla je upravo iz riječi ‘Teja’, sinonima za snažne i samopouzdane žene koje je spontano krenulo iz Nikolininog društva.
- Ni sama se ne sjećam kako je sve počelo, no već 15 godina svi koje poznajem usvojili su ‘Teje’ u svoj rječnik, kao sinonim snažne samopouzdane žene. Nije bilo boljeg naziva za brend od tog – kaže Nikolina.
U njihovim kolekcijama svatko će moći pronaći nešto za sebe – od vintage Levis jakni, Mustang traperica, vintage sakoa i haljina, samo u prvoj kolekciji.
- Prva kolekcija zove se ‘Mila’ i oličenje je plahe ženstvenosti. Žena je koja uživa u sitnicama: u glazbi, mirisu cvijeća, kavi u omiljenom kafiću i čitanju knjige na balkonu. Ona je svjesna koliko vrijedi i uživa u svome društvu, ne obazirući se na gužve niti gradsku vrevu – objašnjavaju.
Nove kolekcije izlazit će svakih mjesec i pol, a svaka od njih nosit će ime po drugoj ženi.
- Kolekcije će u prosjeku izlaziti svakih mjesec i pol, a nose naziv po drugoj ženi koja ima drugačiji modni izričaj, razmišljanja i stavove. Cilj je da se svaka žena pronađe u jednoj od njih i da se svaka osjeća kao prava Teja – objašnjavaju.
Novu kolekciju možete pronaći na njihovoj Instagram i Facebook stranici, a uskoro i na webu.