
Zamjena za kožu bit će održivi materijali stvoreni korištenjem bio i recikliranih izvora, pritom vodeći računa da su dovoljno kvalitetni da zadovolje standarde marke Volvo, kao i očekivanja kupca luksuznih automobila.
Koža unutar skupocjenih automobila prečesto znači i luksuz, a taj luksuz skupo košta našu prirodu.
Tvrtka Volvo aktivno pronalazi nove načine zaštite okoliša, a glavni cilj tvrtke je postati potpuno električna marka do kraja desetljeća. Ovaj švedski brend danas zauzima etički stav za dobrobit životinja te odlučuje potpuno ukloniti kožu iz unutrašnjosti svojih budućih električnih vozila. Vodeći put je C40 Recharge električni automobil koji je predstavljen ranije ove godine kao elegantniji pristup XC40 Rechargeu.
Održivo kao luksuz
Priču o rješavanju kože lakše reći, nego učiniti jer marka u vlasništvu Geelyja mora ostati proizvođač luksuznih automobila u svojoj srži. Neki tvrde da unutrašnjost bez kože nije vrijedna statusa vrhunskog automobila, ali Volvo želi dati novu perspektivu.
Zamjena za kožu bit će održivi materijali stvoreni korištenjem bio i recikliranih izvora, pritom vodeći računa da su dovoljno kvalitetni da zadovolje standarde marke Volvo, kao i očekivanja kupca luksuznih automobila.
Zeleni dobavljači
Relevantan primjer ekološki prihvatljivog materijala koji koristi Volvo je njegov novi Nordico, koji se sastoji od tekstila podrijetlom od recikliranih materijala poput PET boca. Također koristi biološki pripisane materijale iz održivih šuma u Finskoj i Švedskoj, pa čak i čepove reciklirane iz vinskih boca. Ovaj materijal interijera vidjet ćemo u modelima sljedeće generacije, vjerojatno će novi XC90 debitirati 2022. godine. Istodobno, Volvo kaže da će nastaviti nuditi mješavine vune, ali samo ako ih pružaju dobavljači koji robu dobavljaju na održiv način, bez negativnog utjecaja na već ionako krhko okruženje. Drugi način zaštite je smanjenje upotrebe zaostalih proizvoda iz stočarske proizvodnje za izradu gume, plastike, ljepila i maziva. Druge metode za ozelenjivanje koje je najavio Volvo odnose se na dobavljače, a oni žele da njihovi neposredni dobavljači koriste isključivo obnovljivu energiju.
Photo by: Volvo/Instagram-Canva