DIY
objavljeno:
15. July 2021.
Opis (tag)
Autor
Volkswagen se okreće električnim vozilima i smanjuje ugljični otisak

Ulaganje u tvrtku Northvolt jedan je od poteza u porastu udjela baterijskih električnih vozila na 50 posto, a da streme velikim ciljevima, govori i to da do 2040. žele da 100 posto svih novih vozila Grupe bude s nultom emisijom.

Iako još uvijek nije nađeno rješenje kako vozila na benzin isključiti iz igre, električni automobili sve više postaju dijelom sadašnjice. Očekuje se da će do 2025. na cesti biti između 2 i 8 posto električnih automobila, a tim putem je nakon Tesle snažno zakoračio i Volkswagen. Volkswagen je nedavno uložio 500 milijuna eura u švedskog partnera za litij-ionske baterije Northvolt.

Uložena sredstva koristit će se za proširenje kapaciteta u područjima proizvodnje, recikliranja i istraživanja i razvoja.

Litij-ionske baterije

“Ovo ulaganje predstavlja strateško partnerstvo s tvrtkom Northvolt kao dobavljačem sveobuhvatno recikliranih i održivih baterijskih ćelija proizvedenih obnovljivom energijom”, rekao je Arno Antlitz, član uprave Grupe za financije i IT.

Ulaganje u tvrtku Northvolt jedan je od poteza u porastu udjela baterijskih električnih vozila na 50 posto, a da streme velikim ciljevima, govori i to da do 2040. žele da 100 posto svih novih vozila Grupe bude s nultom emisijom.

Northvolt je tek jedna od planiranih šest tvornica koje Volkswagen planira u Europi, a čime bi mogli konkurirati i Tesli kao najvećem proizvođaču električnih vozila na svijetu. Početak proizvodnje litij-ionskih baterija trebao bi početi 2023. godina, a povećanje kapaciteta proizvodnje bi kroz godine trebalo doći do 40 gigavat sati godišnje.

Smanjenje ugljičnog otiska

Švedska tvrtka počet će proizvoditi ćelije za Volkswagen 2023. godine, a kapacitet rezerviran za najvećeg europskog proizvođača automobila trebao bi se s vremenom povećati na do 40 gigavat sati godišnje.

Tome će sigurno pomoći i namjera da do 2030. žele smanjiti ugljični otisak po automobilu za 30 posto. Do 2050. kao grupa žele djelovati potpuno klimatski neutralno, što je dokaz tome da svaka industrija može biti dijelom promjena te da u svakoj strategiji rasta ima mjesta ekologiji.