lifestyle
objavljeno:
19. May 2021.
Opis (tag)
Autor
Misija tvrtke GSK je unaprjeđenje oralnog zdravlja, a promišljanjem o reciklaži rade korak dalje

Nekoliko je potencijalnih rješenja, a jedno od njih je zamjena aluminijske ambalaže za plastični materijal koji je pogodniji za recikliranje. Međutim, postoji i druga varijanta, a ona se odnosi na platinasti sastav. Testove spremnosti prošla su oba materijala te bi jedan od njih mogao ugledati i svjetlo dana i biti put ka održivosti.

Plastične boce, staklo pa čak i stara odjeća – sve su to stvari koje možemo reciklirati i koje možemo smjestiti u odgovarajuću kategoriju reciklaže.

Međutim, što primjerice s pastama za zube?

Vodeća svjetska zdravstvena tvrtka za zaštitu potrošača GSK Consumer Healthcare  pokušava pronaći odgovor na to pitanja. Prošli tjedan objavili su da surađuju s dva globalna dobavljača ambalaže kako bi lansirali tube za zubnu pastu koje se mogu reciklirati u cijelosti.

Taj potez trebao bi zahvatiti i neke od najkorištenijih marki za oralno zdravlje, kao što su Sensodyne, Parodontax i Aquafresh.

Reciklirane alternative

Prebacivanje će započeti sa Sensodyne tubama od pronamela, koje će u srpnju biti dostupne u potpuno recikliranim alternativama u Europi. Nizom suradnji i poteza, Sensodyne bi trebale slijediti i druge marke, a sve s ciljem da do 2025. bude reciklirano čak 20 milijardi tuba pasti za zube.

Nekoliko je potencijalnih rješenja, a jedno od njih je zamjena aluminijske ambalaže za plastični materijal koji je pogodniji za recikliranje. Međutim, postoji i druga varijanta, a ona se odnosi na platinasti sastav. Testove spremnosti prošla su oba materijala te bi jedan od njih mogao ugledati i svjetlo dana i biti put ka održivosti.

”Svakodnevno se borimo da pomognemo u iskorjenjivanju problema oralnog zdravlja koji se mogu spriječiti i da ljudima pružimo bolja, održivija rješenja za oralnu njegu koja ne ugrožavaju kvalitetu. Obvezali smo se da ćemo 100% ambalaže proizvoda moći reciklirati ili ponovno upotrijebiti, tamo gdje to dopuštaju kvaliteta i sigurnost, do 2025. Ovo je samo dio našeg trajnog putovanja u održivost, u kojem radimo na rješavanju ekoloških i društvenih prepreka za svakodnevno zdravlje”, potpredsjednica za održivost GSK Consumer Healthcarea Sarah McDonald.

Održiva četkica

Ranije ove godine svoje napore usmjerili su i u lansiranje prve održive četkice. Simboličnog naziva ”Dr.Best” četkica je izrađena od održivo uzgojenog bambusa, s biorazgradivom drškom. Sadrži ambalažu bez plastike izrađenu od recikliranog kartona.

Za Sensodyne i Aquafresh lansirali su ambalažu četkica za zube bez plastike s prozorom od celulozne gume koji kupcima omogućuje da vide četkicu iznutra.

Prozor u promjene svakako je dijelom njihovih aktivnosti, a ovo su one vrste promjena koje će mnogi dočekati raširenih ruku.

Imate dodatnih pitanja?
Naišli ste na nepravilnosti u tekstu?
Javite nam se na info@oro.hr!

Foto: Karolina Grabowska from Pexels