lifestyle
objavljeno:
14. October 2021.
Opis (tag)
Autor
Sankcije za oglašivače koji poriču klimatske promjene

“To uključuje sadržaj koji se odnosi na to da su klimatske promjene obmanu ili prevara, tvrdnje koje poriču da dugoročni trendovi pokazuju da se globalna klima zagrijava i tvrdnje koje poriču da emisije stakleničkih plinova ili ljudske aktivnosti doprinose klimatskim promjenama”, rekli su iz tvrtke Google.

Klimatske promjene su tu i postoje, a upravo u tu tezu vjeruju i iz Google-a. Danas smo svjedoci hiperprodukcije različitih vijesti i oglasa. Istih onih oglasa koji ponekad govore o klimatskim promjenama kao nestvarnima i daju im na manipulativnoj vrijednosti. U Google-u kažu da to nije tako, a to su dokazali i novim oglašivačkim praksama koje će sankcionirati sve one koji niječu uzroke klimatskih promjena i znanstvene doprinose istoj temi.


Google oglašivačima s YouTubea zabranit će se oglasi i zarađivanje od sadržaja koji je u suprotnosti sa znanstvenim konsenzusima o postojanju i uzrocima klimatskih promjena.


”Kazna” za poricanje
“To uključuje sadržaj koji se odnosi na to da su klimatske promjene obmanu ili prevara, tvrdnje koje poriču da dugoročni trendovi pokazuju da se globalna klima zagrijava i tvrdnje koje poriču da emisije stakleničkih plinova ili ljudske aktivnosti doprinose klimatskim promjenama”, rekli su iz tvrtke Google.
Ovakav čin djelovanje drugi je korak Googleove politike dezinformacija. Prvi je, prisjetimo se bio onaj koji se odnosi na dezinformacije o cjepivima.


Drugačije ocjene
“Prilikom ocjenjivanja sadržaja u skladu s ovim novim pravilima, pažljivo ćemo razmotriti kontekst u kojem se polažu tvrdnje, razlikujući sadržaj koji navodi lažnu tvrdnju kao činjenicu, od sadržaja koji izvještava ili raspravlja o toj tvrdnji”, rekli su iz Googlea.


Stručnjaci koji se bave klimatskim promjenama nadaju se da će u smjeru sprječavanje širenja dezinformacija ići i Facebook, koji je također jedan od bitnih posrednika u konzumiranju informacija.