U H&M-ovoj Conscious Exclusive A/W20 kolekciji, izvrsni komadi odjeće izrađeni su od materijala od održivih izvora – od otpada. Ono što se obično baci, namjerno se pretvara u blago koje treba voljeti i cijeniti, što nam omogućuje da uvidimo potencijal otpada i potaknemo se kreativnošću koja proizlazi iz potrebe za ponovnom upotrebom stvari. Conscious Exclusive A/W20 kolekcija je dostupna na hm.com.
Conscious Exclusive A/W20 kolekcija doslovno stvara ljepotu od otpada, uključuje inovativne tkanine i procese koji otpad od usjeva hrane pretvaraju u prirodna vlakna, tkanine izrađene od drvne kaše koja se dobiva iz održivog izvora ili koriste jedinstveni postupak od odjeće do odjeće. Materijali se mogu naći u ženskim odjevnim komadima, poput raskošnih večernjih haljina u crno-zelenom žakard taftu, žutom žakardu ili ukrašenim prašnjavim zelenim cvjetovima, miješajući se s voluminoznim gornjim dijelovima i prilagođenim odijelima. Dramatični volumen, nježno strukturirani oblici i glamurozne volančiće uklapaju se uz otmjeni podton stvarajući mračno primamljiv izgled i dojam. Muška odjeća vraća se Conscious Exclusiveu; tu su klasični smoking, luksuzna odijela, košulja i žuta žakard jakna.
“Za Conscious Exclusive A/W20 kolekciju zaista smo željeli biti početnici – pomičući granice kreativnosti i održive mode – usredotočujući se na otpad. Kao rezultat toga, dijelovi ove kolekcije izrađeni su od zaista nevjerojatnih materijala proizvedenih od otpada. Radeći s ovom vrstom transformacije i moći razgovarati s našim kupcima kroz ljepotu, nadamo se da otpad može biti dio budućnosti održive mode “, kaže Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica u H&M-u.
Dodaci uključuju smjele, oštre choker ogrlice, naušnice i kopče za cipele od recikliranih metala i sunčane naočale izrađene od Made of Air® materijala koji je djelomično izrađen od otpadne biomase. Cipele se mogu nositi i otvorene pete i kao čizme s uklonjivom čarapom izrađenom od VEGEA ™, veganske kože djelomično izrađene od vinskih nusproizvoda. Dezeni su u cijeloj kolekciji nadahnuti cvjetnim tapetama koje su se s vremenom odlijepile ili tapiserijama iz prošlih dana, dok cvjetne aplikacije i motivi moljaca aludiraju i na život i na propadanje.
Dvije trgovine H&M u Stockholmu i Berlinu nude uslugu najma šest različitih komada Conscious Exclusive A/W20 kolekcije – neke su jedinstvene samo za uslugu najma, dok su druge izrađene u ekskluzivnim bojama.
Kampanja Conscious Exclusive A/W20 potiče nas da “nosimo otpad” u nastojanju da promijenimo modu, a predstavlja ju Zinnia Kumar, australska ekologinja, aktivistica i manekenka sa sjedištem u Londonu.
“Oduševljen sam što sam dio ove svjesne ekskluzivne kampanje, pogotovo jer H&M utire put održivim kolekcijama da postanu industrijska norma. Kao potrošači, više nećemo morati razlikovati modu i održivost, jer će oni postati jedno te isto. Kao ekologa koji se bavi modom, ovo me ispunjava nadom “, rekla je Zinnia Kumar, ekologinja, aktivistica i manekenka.
Potpuni asortiman proizvoda i više informacija o aktivnosti potražite na stranici H&M Conscious Exclusive A/W20 kampanje.
Izvor i Foto: https://about.hm.com/news/general-news-2020/h-m-s-conscious-exclusive-a-w20-collection-explores-the-beauty-o.html
Imate dodatnih pitanja?
Naišli ste na nepravilnosti u tekstu?
Javite nam se na info@oro.hr!