Do danas je 99 posto ruža koje Lancôme koristi za šminku i njegu kože organsko, a cilj je do 2025. tu brojku dovesti do poželjnog maksimuma od 100 posto.
Zagađivači su svuda oko nas, to je neosporno, a jedan od stalno aktualnih zagađivača je i ”industrija ljepote.” Kozmetički proizvodi danas sadržavaju znatne količine sintetičkih spojeva koji završavaju u okolišu, a jedna od poveznica sa zagađenjem su i veliki proizvodni pogoni bez naglaska na organsko, broj kemijskih sirovina koje se koriste u proizvodnji kozmetičkih proizvoda, a na kraju i sama ambalaža.
Međutim, uvijek može bolje, a da je tome tako dokazuje i Lancome koji pokreće svoj globalni program održivosti “Caring together for a happier tomorrow”. Upravo tako bismo mogli opisati smjer održivog okoliša, a ciljevi koje oni žele postići su u direktnoj vezi sa zaštitom okoliša i društvenom odgovornosti.
Kako objašnjavaju, Lancome je po samom osnivanju prije više od 85 godina odgovornost prema zajednici postavio kao svoju temeljnu vrijednost. Međutim, danas je društvena odgovornost postala floskula društvenog veličanja i svojevrsnog ”employer brandinga”. Oni su ipak odabrali drugi smjer, a naglasak je na konkretnim aktivacijama.
”Kao jedan od vodećih luksuznih brendova za mirise i kozmetiku, odgovorni smo pridonijeti suočavanju s ključnim planetarnim i društvenim izazovima kako bismo i dalje gradili sretniju i održiviju budućnost za sve. U Lancômeu ubrzavamo našu globalnu transformaciju suočavajući se s najvažnijim pitanjima današnjice, štiteći biološku raznolikost, podržavajući društveno ugrožene skupine širom svijeta i podupirući naše kupce da donose održive izbore potrošnje te postanu i sami akteri promjena”, stoji u pristiglom priopćenju. Ove riječi potpisuje Françoise Lehmann, predsjednica globalnog brenda Lancome, danas zbog svog pristupa i miljenica svijeta mode i ljepote.
Oni će globalnu transformaciju pojačati kroz nekoliko dodatnih aktivacija, a jedan od koraka je i priču održivosti okrenuti u smjeru primjene regenerativnih poljoprivrednih procesa.
Organski uzgoj kao bitan input
U Grasseu, poznatom i kao prijestolnica parfema, Lancôme ima imanje od 10 hektara polja ruža. Uzgajaju ruže centifolia sa stotinu latica za svoje mirise na održiv i organski način. Također ponovno uvode endogene, nasljedne i divlje biljne vrste s ciljem da postane mjesto očuvanja bioraznolikosti. Do danas je 99 posto ruža koje Lancôme koristi za šminku i njegu kože organsko, a cilj je do 2025. tu brojku dovesti do poželjnog maksimuma od 100 posto. U procesu su istraživanja i nove metode ekstrakcije koristeći zelenu kemiju kako bi se stvorili sastojci visokih performansi. Zahvaljujući biotehnologiji, Lancôme stvara sastojke prirodnog porijekla kako bi pridonio ograničavanju upotrebe biljnih sirovina.
Kao dio globalnog partnerstva s francuskim Nacionalnim prirodoslovnim muzejom, Lancôme će sponzorirati projekt čiji je cilj zaštita 24 ugrožene biljne vrste. Uz potporu muzeja, provodi ga Nacionalni botanički konzervatorij Pariškog bazena. Projekt će omogućiti jačanje ili ponovno uvođenje nekih biljnih vrsta u prirodni okoliš, a sve zahvaljujući sjemenu prikupljenom i smještenom u bankama sjemena, ali i umnožavanju biljaka u eksperimentalnim vrtovima. Posebno su se aktivirali i kod zaštite galske ruže, jer kako je poznato pratiteljima njihova brenda-ruža je i njihov simbol. Tu do izražaja dolazi i marketinška ”pamet”, međutim jasno je da kod njih stvari koračaju puno dalje od marketinga.
Naglasak na reciklaži
Jedan dio njihova programa održivosti otpada već i na često spominjanu ambalažu, a u toj točki obvezuju se proizvoditi proizvode s održivom ambalažom koristeći manje prirodnih resursa i više materijala koji se mogu reciklirati.
Nadalje, u ovom smjeru okrenuti su i tzv. refilu. Od 2019. Idôle se može puniti zahvaljujući fontani za punjenje koja je dostupna na odabranim prodajnim mjestima, a Premium Absolue se može napuniti putem sustava za izmjenu kapsule s proizvodom. Zahvaljujući Absolueu, Lancôme je od 2018. eliminirao 250 tona stakla, što je ekvivalent u staklu više od dvije Louvreove piramide. Cilj je da se do 2025. godine 100 posto Lancômeovih najprodavanijih mirisa i proizvoda za njegu kože može ponovno napuniti.
Riječ je o ambicioznim ciljevima, no promjene se uvijek dešavaju s nama. To je zasigurno smjer i način kako danas djelovati za bolje sutra. Na koncu, biti primjer drugima nikada nije bilo na odmet.
Imate dodatnih pitanja?
Naišli ste na nepravilnosti u tekstu?
Javite nam se na info@oro.hr!