Prema nedavnom istraživanju koje je proveo Maybelline na više od 1.000 potrošača, skoro polovina ispitanika nije znala da se kozmetički proizvodi mogu reciklirati.
Kozmetički div L’Oreal, u 1.000 prodavaonica diljem Velike Britanije postavlja kante u koje je moguće ostaviti odbačenu kozmetiku, a sve u sklopu programa “Make-up Not Make Waste” – neškodljivog zbrinjavanja odbačene kozmetike. Navode da žele biti predvodnici na putu stvaranja navika recikliranja u svijetu ljepote. Maybelline u suradnji sa tvrtkom TerraCycle postavit će „reciklažne punktove“ u podružnicama Tesco, Boots, Sainsbury’s i Superdrug. Potrošači u njih mogu odlagati odbačene proizvode: sjenila, pudere, korektore, maskare, olovke za oči, ruževe… bilo kojeg proizvođača, ali ne i četkice za make-up, lakove za nokte i aerosoli.
Prikupljeni proizvodi će se razvrstavati, čistiti i reciklirati za izradu drugih proizvoda npr. vanjskog namještaja.
Stephen Clarke, voditelj komunikacija u TerraCycle, rekao je da broj trgovina koje sudjeluju znači da će potrošačima biti lakše reciklirati svoje kupljene proizvode za uljepšavanje te da je to razlika koja novu shemu Maybelline i TerraCycle “Make-up Not Make Waste” razlikuje od ostalih. Također je naveo da tvrtka može reciklirati i miješane materijale.
Prema kampanji Zero Waste Week, samo kozmetička industrija godišnje proizvede više od 120 milijardi jedinica ambalaže.
Iz tvrtke L’Oreal, za BBC su naveli da je njihova globalna potrošnja plastike iznosila 137.000 tona samo u 2019. godini, te su obećali da će da će se do 2025. godine, 100% njihove plastične ambalaže moći ponovno puniti, ponovno koristiti, reciklirati ili kompostirati.
Vismay Sharma, generalni direktor L`Oreal-a za Veliku Britaniju i Irsku je naveo da tvrtka ulaže 50 milijuna eura (45,4 milijuna funti) u projekte recikliranja i smanjenja plastičnog otpada.
Unatoč tome, Will McCallum iz Greenpeaca nije sretan dosad učinjenim i rekao je: „S obzirom na gotovo svakodnevnu bujicu istraživanja koja otkriva u kojoj mjeri zagađenje plastikom šteti našem planetu, frustrirajuće je vidjeti da se veliki proizvođač plastike poput make-up industrije ne obvezuju smanjiti svoj ukupni plastični otisak. Bez akcijskih planova za prelazak na višekratnu ambalažu i smanjenje proizvodnje plastike za jednokratnu upotrebu, tvrtke ne mogu tvrditi da rade dovoljno.“ navodi BBC.